سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان

اخبار حقوقی و رسانه اینترنتی حقوقی حقوق بان

سایت خبری حقوق بان- طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج دکتر سید پدرام خندانی به عنوان سرپرست دانشکده حقوق و علوم سیاسی معرفی شد.

 

طی مراسمی با حضور رئیس، معاونین و روسای دانشکده های واحد کرج از زحمات امیر سماواتی در طی تصدی سرپرستی دانشکده حقوق و علوم سیاسی تقدیر و با تکریم وی سید پدرام خندانی به عنوان سرپرست جدید این دانشکده معرفی شد.

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع اعضای هیأت رئیسه این دانشگاه با حضور در سالن شورای این واحد دانشگاهی، با اهدای لوح سپاس از تلاش متعهدانه و دلسوزانه سماواتی در طی مسئولیت سرپرستی دانشکده حقوق و علوم سیاسی قدردانی نموده و برای وی در سایر عرصه های خدمت آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین طی سخنانی پذیرش مسئولیت دانشکده حقوق و علوم سیاسی توسط خندانی را تعهدی مهم عنوان کرد و گفت: پذیرش مسئولیت، امانتی است که همواره در سایه توکل به ذات باریتعالی و با رعایت کامل موازین و قوانین در کنار همکاری و همدلی با دیگر مسئولین، دانشجویان و استادان محقق خواهد بود.

خندانی نیز ضمن تقدیر از حسن نظر و اعتماد رئیس دانشگاه، ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از راهنمایی‌های دکتر برهانی فر و همفکری های سایر مسئولین، امانتدار شایسته ای برای این امانت معنوی باشد.

نظرات  (۴)

  • حامد رضایی فر
  • دکتر خندانی مرد با اخلاق حقوق

    با آرزوی بهترین ها برای این مردوالا مقام

  • توده فلاح
  • مبارک باشه واقعا برازنده شونه

    محض اطلاع ایشان وکیل پایه یک دادگستری هم هستند

    ایشون مدتی عضو هیات مدیره کانون وکلای البرز بودن و در زمان مدیریت ایشان اخلاقیات بر کانون حاکم بود خدا حفظش کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">